Trænger du til nye ting i virksomheden?

Det er nok sket i alle virksomheder, at tingene er af ældre dato, og at de derfor godt kunne trænge til en udskiftning. Og hvad gør du så, når du skal finde et nyt produkt? 

Det er i ihvertfald dumt ikke at undersøge markedet, inden du går ud og købet produkt, der skal erstatte det gamle og faldefærdige.

For alle virksomheder kan det anbefales at anvende hjemmesiden www.ekspertvalg.dk. På denne hjemmeside er det muligt at finde produkter inden for mange brancher.

Hvilke produkter kan du finde?

Ekspertvalg har samarbejdspartnere inde for mange brancher, som blandt er:

  • Kopimaskiner
  • Kaffeautomater
  • Telefonanlæg
  • Kassesystemer
  • Rengøring
  • Tidsregistrering
  • Inkassoservice
  • Flådestyring
  • Telemarketing
  • Oversættelses service
  • Event service
  • varesikring

Så hvad enten, du står og mangler de mest basale ting som en kopimaskine, eller mere komplekse ting som telemarketing, er det altså muligt at tilegne sig produktet her.

Måden det foregår på er, at du som virksomhed skal udfylde en kontaktformular. I denne kontaktformular skal du specificerer, hvilke behov og ønsker, du har for produktet. Når dette er gjort bliver du kontaktet ekspertvalg, der har yderligere spørgsmål til dig, for at sikre, at du kan få de bedste produkter.
Herefter bliver dine behov og ønsker matchet med de leverandører, der på bedst mulig måde opfylder dem.
Når dine behov og ønsker er matchet, bliver du kontaktet af forskellige leverandører med henblik på et tilbud. Hvor mange du bliver kontaktet af, afhænger af, hvor mange leverandører, der matcher med dine behov.
Det eneste, du skal gøre er blot at vælge det tilbud, du synes bedst om. Det er naturligvis helt uforpligtende og gratis. Det tager kun få minutter at bestille tilbudene.

Hvad får jeg ud af det?

Ved at bestille tilbud på denne måde, sikres det først og fremmest, at du får tilbud fra flere leverandører. Dette er en god idé, fordi du på den måde er sikker på, at du tilbuddet til den bedste pris, og at du får flere bud på, hvordan dine behov dækkes bedst muligt.

En anden stor fordel er, at du sparer rigtig meget tid på selv at undersøge markedet, fordi ekspertvalg er klar med mange leverandører. De gør med andre ord arbejdet for dig, så du kan koncentrere dig om at drive din forretning.

På den måde sikrer du, at du ikke mister fokus fra din virksomheds kerneområder. Du mister med andre ord ikke omsætning, og du mister ikke tærren i forhold til konkurrenterne. Og med nye ting, gør du også dine ansatte gladere.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>